Friday 15 March 2013

omelan kosong..dr budak yg tgh demam~~

Tup tap tup tap...

kira-kiranya tadi baru zohor..kini laungan azan asar telah bergema....ah..masa..begitu pantas sekali...
benar kata murabbiku..."masa itu seperti emas..kamu perlu hargainya..jika kamu tidak menghargainya dia akan meninggalkanmu.."

Dan aku..apa yang telah ku perbuat hari ini??

>> assignment dari pagi hingga skrg masih belum siap2.. ~.~
>> sambil buat assgnmnet intai fb..hehe..(intainya bkn sminit dua..alahai duhai diri~~)
>>makan??not yet...(xjaga hak badan btol! ~.~ )

tup tap tup tap...skrg sudah pukul 5.23 p.m~~

kira-kiranya..aku tiada mood juga sih..mahu tulis apa in??  hanya mahu berlegar-legar diruang maya ini..blog...satu kanvas alam maya...aku bebas bicarakan apa shj di sini...andai ia baik maka manfaatkan..andai ia buruk?maka jdkan pngajaran..

hari ini..terasa diri kosong yang teramat..terasa terlalu banyak kesilapan yang diperbuat...Allah..

apakah yang sedang bermain di mindaku skrg?

aku jg tdk mngerti..knp bgini ya??

mgkinkah disebabkan skrg i'm in fever??

atau...

assignment yg btimbun yg perlu ku presentkan setiap mggu dhdpn kelas??

atau...

mgkin juga sbb matan talaqqi untukku tasmi' esok blm ku hafal??

atau................apa ya??

ah!! bagaimana mungkin insan lain mampu memahami diriku jika aku sendiri tdk mampu mtafsirkan keadaan diriku...

apa pendapatmu sahabat??

ku kira..kamu mesti katakan bahwa aku sdg stress kan??

mungkin juga,,,

atau... mgkin juga skrg imanku sdg sakit..dan ia mmpengaruhi fizikalku utk turut sakit..??
wallahu a'lam




~~ aku...sdg mniti waktu yg sukar..mampukah diriku ya Allah untuk terus melangkah lagi?? ~~

andai benar...inilah yang terbaik buatku..
maka siapa aku utk menidakkan kehendak-Mu..
dan aku percaya..keadaanku sekarang adalah yang terbaik..
krn tiada sesiapa pun yang mengetahui keadaanku melainkan-Mu..
ku bersimpuh pada-Mu..memohon agar diberikan sedikit kekuatan utkku melangkah..
Tuhan..kasihani aku..tiada daya upaya aku melainkan dengan Qudrat dan Iradat-Mu..






No comments:

Post a Comment